Rabu, 28 Oktober 2009

Awat Laa Dok Ada PEMIMPIN YG BANGANG Nie..!!!

oleh AnakKedahOO7

Aduhh kan sekarang dah mula jawab menjawab... aku sebenaqnya dari semalam lagi nak kata sesuatu tapi aku simpan lagi sebab nak tengok apa nak jadi seterusnya tetapi aku tak dapat simpan dah benda yg bergelodak dalam perut aku nie.. dah naik boring dengan kelaku sesetengah pemimpin kita yg dok ada...

bukan apa semuanya pakat nak tunjuk pandai...awat ingat hanpa hebat sangat ka..kalau rakyat tak pilih hangpa naik atas jadi nagka busuk la jawabnya hangpa semua nie.. jadi berpada-pada laa jangan ingat apa hangpa buat tu kena semua...

Nie aku nak sound direct ja kat pimpinan yg dikatakan pro itu pro ini laa.. hangpa jaga sikit mulut hangpa kelaku hangpa dah nak naik meluat dah nie.. dah org kata tutup buku dan nak sembang masuk dalam mesyuarat tak yah guna media yg dok ada tetapi hangpa ketegaq butir nak bercakap jugak...

bila dah bercakap saheh org akan ambik dan buat ulasan spt mana mangkaq dua ekoq si Hasan dan si Nasa dok galak panggil bloger kemarin... bila bercakap tu keluaq la cerita mamat si Husam dan hari nie mamat tu pulak depend diri dia.. maka berlegar lagilah isu tu kat surat habaq...

itulah jadinya bila pakat ketegaq dan gatai nak bercakap... jadi dah pakat dok londeh hang aku dah last apa yg aku dapat kata hangpa nie cakap depan penyokong berdegaq2 tapi last jadi lubang taik jugak...

Saya bukan dalang: Husam

KOTA BHARU: Timbalan Pesuruhjaya II Pas Kelantan, Datuk Husam Musa, berkata Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat sentiasa membuat ketetapan sendiri tanpa tidak dibincangkan dengan mana-mana pihak dalam parti itu, termasuk ahli Badan Perhubungan Pas Kelantan.

Serentak itu, Husam menafikan dakwaan pihak yang mendakwa beliau adalah individu di belakang kenyataan Nik Aziz berhubung cadangan supaya Muktamar Agung Khas (EGM) diadakan bagi mengubah kepemimpinan parti itu.

Husam yang juga Exco Kanan Kerajaan Pas Kelantan, mendakwa beliau tidak tahu-menahu mengenai perkara itu dan tidak faham kenapa pelbagai pihak dalam parti berkenaan membuat tohmahan kononnya beliau adalah individu mendalangi isu dibangkitkan Nik Aziz.

Tiada ulasan: