Sabtu, 10 Oktober 2009

SPR Lena... Bukti jelas Pakatan Rakyat Tak Boleh Tapi Barisan Nasional Boleh la pulak ....


Zahid hamidi Dan Mat Hasan berkempen dalam KEM ASKAR


kalau hangpa masih tak nampak akan kelaku huduh apa yg di buat nie aku tak tau nak kata apa laa... hangpa memang hebat bila pegang senapang tetapi bila suruh pangkah memang kecut la hati hangpa... aku bukan apa hangpa nak pangkah sapa pon aku tak kira tetapi kena pada gaya dia laa.. takan nak pangkah org lidah bercabang kot.. takan nak pangkah manusia yg main-mainkan system demokrasi yg kita bina di negara Malasyia nie.. letakkan undang2 di atas jalannya.. hang tak boleh aku pon tak boleh.. yg mana HALAL kita HALAL kan yg mana HARAM kita HARAM kan... itu baru betul... jangan aku boleh hangpa tak boleh... itu diskriminasi namanya...

kepada rakyat jelata anda ada mata tengok ada telinga dengaq..
ada otak... Luuu Pikir Laa Sendiri..

Tiada ulasan: