Jumaat, 24 Disember 2010

Kepada DAP KEDAH..hangpa buat statement bodon bin bangang di Sinar

Oleh AnakKedah007

aku dah beberapa kali dah teguq bila puak2 pakatan nie buat kerja bangang... dan yg terbaru dari DAP KEDAH... yang dok pie cerita satu dunia kat Sinar tu apa kehalnya... awat seronok bila musuh baca kata hangpa tak sepakat dan tak dapat apa yang hangpa nak tuuu... baru saja balik dok buat tanda sepakat di konvensyen Pakatan Rakyat sebagai tanda setuju...

Tup tup pie dok buat statement bangang pulak dok kata rasa terpinggir... ini yg bodoh bin bangangnya.... bila bercakap macam nie hangpa ingat rakyat tak tengok kaaa... rakyat akan tengok dan menilai apa yang hangpa dok pulon sangat... dah dibawa kedalam mesyuarat saja tak payah dok pakai media nak luahkan perasaan bodoh bin bangang nie...

Dalam mesyuarat hangpa 3 puak tu bantai la secukup2nya kata ketidak puasan hati tuuu... nie tak sikit2 guna media..sikit2 guna media awat hangpa pun gila nak masuk surat habaq jugak kaa...

Entah laaa macam nie punya kelaku hangpa sampai semua nak kena tegoq baik bagi kat BN sajalah negeri nie baru padam muka semua....

DAP Kedah akui rasa terpinggir

ALOR SETAR - DAP Kedah mahu diberikan peranan yang lebih besar jika Pakatan Rakyat (PR) terus diberi peluang memerintah negeri ini pada pilihan raya umum akan datang.

Pengerusinya, Lee Guan Aik berkata, DAP tidak seharusnya dipinggirkan lagi seperti apa yang berlaku dalam kerajaan masa kini.

"Kita mahu peranan yang lebih besar berbanding PKR. Kita akui, selepas pilihan raya 2008, Pas yang menjadi majoriti ketika itu banyak dipengaruhi PKR sehingga kita (DAP) dianaktirikan.

"Sekarang, kita akan pastikan apa yang telah berlaku itu tidak berulang lagi," katanya.

Kedah tidak amal diskriminasi - Amiruddin
Muhayat Jasmin

ALOR SETAR,23 Dis: Kerajaan Negeri Kedah tidak mendiskriminasi mana-mana pihak dalam pentadbiran Kerajaan Negeri, kata Exco Kerajaan Negeri, Dato' Ir Amiruddin Hamzah ketika mengulas isu yang dilemparkan kepada Kerajaan Negeri kebelakangan ini.

"Sebenarnya Kerajaan Negeri tidak mengenepikan atau meminggirkan mana-mana pihak. Ini termasuklah parti dalam komponen Pakatab Rakyat (PR).

"Kemungkinan persepsi sedemikian wujud kerana jika dilihat dalam komponen parti yang menganggotai Kerajaan Negeri didominasi oleh PAS. Namun begitu walaupun DAP hanya satu kerusi yang dikuasai kita tetap menghormati mereka dan diberi peranan bersama," jelas beliau.

Tiada ulasan: