Ahad, 4 Disember 2011

Mat Sabu sebut KOMUNIS..habis balai polis hangpa pie repot.. Mai Pelakon Porno hina Hukum Islam... sekoq tak panggung kepala...


Presiden MCA Datuk Seri Dr Chua Soi Lek berkata pelabur-pelabur akan meninggalkan Malaysia manakala negara berhadapan dengan 'kemusnahan diri' jika hukum hudud dilaksanakan di Malaysia.

Kenapa pelabur-pelabur tu akan meninggal Malaysia? Kalau pelabur bukan Islam kenapa dia lari? Dia buat pelaburan haramkah? Dia jual arak? Arak boleh dijual kepada bukan Islam jadi apa yang ditakutkan? Kalau dia mencuri, berzina, minum arak dan sebagainya dia bukannya tertakluk pada Hudud.

Kalau pelabur beragama Islam kenapa dia lari? Dia ada buat salah dari sudut mana? Dia mencurikah? Minum arak? Berzina? Menipukah? Bunuh orang? Kalau pelabur-pelabur tersebut ada membuat perkara-perkara ini, sudah pasti kita sebagai sebuah negara tidak memerlukan mereka sebagai pelabur. Tiada gunanya pelaburan mereka kalau ini akan merosakkan negara.

Soi Lek, kedudukan global kita tinggi sangatkah? Indeks persepsi rasuah Malaysia menjunam lagi tahun ini... kau tak tahu ke?

Untuk pengetahuan Soi Lek ooooi, Najib tidak mampu memperbaiki negara selagi isterinya masih bersama kerana isterinya adalah menteri kewangan di balik takbir. Kau tak tahukah?

1 ulasan:

anakkedah.com berkata...

disini kita akan tengok betul tak UMNO akan pertahan kan agama seperti yang dicanang dalam Perhimpuna...