Khamis, 6 Mei 2010

Buat tatapan Mamat Sepak Pungkoq : Dalam RM4juta tu kalau ada duit aku kira aku halalkan jee....

Hallo mamat sepak pungkoq...

Nie aku nak habaq..seandainya dalam RM4juta yg hang dok hingaq dan bising tak mau-mau tuuu ada duit yg aku derma dan infaqkan keatas perjuangan PAS lawan UMNO aku halalkan jeee...melainkan duit yg RM4juta tu hang ambik lebih dari yg sepatutnya buat makan temolok hang sendiri yg nie aku haramkan...ingat tuuu.....

sebab tugas kami lawan UMNO yg dok buat mungkaq dan mejahanamkan negara Malaysia nie....dan hang dah angkat kaki dan kelaku pon nak jadi macam dok sokong depa dah maka hang boleh belah dan harapan aku hang ampu lebih sikit mana tau dapat jadi macam abg sulung hang si Mamat Kotak tuuu...dapat laa merasa jadi senator..itu pon kalau najib pandang hang laa....

hang nie iabarat mamat poyo yang meroyan bini lari jaa......

ok..yg lain aku malas nak layan hang dok merapu nie....



wassalam...

Tiada ulasan: