Ahad, 2 Mei 2010

Sorry PIMPINAN PAS...Arahan Ini Aku Tak Dapat Patuh...

Assalamualaikum,

Ustaz deris aku pedulik apa..kalau aku rasa apa yang PIMPINAN buat itu salah maka aku akan teguq...hang nak kata apa lantak hang laa...

oooo kalau aku kutuk UMNO/BN hangpa suka syok kerenyeh tak mau mau..tapi mai tang hangpa awat tak boleh teguq....banyak cantik muka kooo.....aku tak kesah aihh..apa hangpa nak kata... Lanie hangpa jangan dok buat SILAP insya'allah aku tak kacau hidup hangpa....

OK...pie la buat kerja elok-elok supaya rakyat kat bawah nie tak TEGOQ hangpa.....

Awas ! Jangan Tegur Pemimpin PAS Di Maya Atau Blog

Sapa2 ada blog, facebook, twitter dan sebagai nya, khusus nya yang mengaku PAS, jangan sekali2 menegur pemimpin PAS di Maya atau blog2, takut nanti pecah lobang tak ke malu kita pada musuh kita UMNO Apco.

Kalau yang penyokong PAS jah dan bukan Ahli jangan nak memandai2 kamu tak bolih masuk muktamar atau mesyuarat agung parti, ada telinga dengar ada mata tengok ada internet surf benda lain, apa nak jadi, jadi lah……….

Kalau nak menegur sangat pun, tegur lah musuh2 PAS, atau pun tunggu setahun sekali atau 2 tahun sekali di muktamar atau mesyuarat agung parti, itu baru betul.

Platform seperti muktamar atau mesyuarat agung parti merupakan tempat yang paling sesuai ketika menegur atau memberi pandangan.

Ketua Penerangan PAS Pusat, Ustaz Idris Ahmad berkata ahli-ahli PAS boleh memberi pandangan dan teguran kepada pimpinan parti tetapi mesti menggunakan saluran yang betul.

"Kita (ahli PAS) boleh beri pandangan, teguran dan nasihat kepada pimpinan parti tetapi atas platform yang betul.

Tiada ulasan: