Rabu, 20 Julai 2011

Aduhai AZIZAN..jangan dok simpan dalam 'tabung' tu banyak-banyak..!!!

Salam 1Malaysia & 1Kedah...

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjp9XhczDgbiQmFRPCtplf641ypjrSjqlhoxfXjhS9CU3o83N5XZ50TgKi2cuKM-h5wKir8UTrS6EWR9CvM7lqT2iG8mW4vdk5rKTzG-2z2EeRzalGtPZIhVIJ6ABZZpg4rnsT90GlzH-kE/s400/jalan-segera.jpg
gambaq hiasan ja nie.....

hari nie gua pon nak sentoh bab PERUNTUKAN JALAN RAYA yg Mat Bashah dok hingaq tuuu....pada gua hari baru gua tau yg ada BAKI 95JUTA dok dalam tabong hasil lebihan peruntukan pusat kepada negeri KEDAH belanja dari keputusan budget DUN yang lepas... gua taknak kecoh2 apa AZIZAN jawab bagi gua betoi sebab budget LULUS sekian maka kita belanja sekian tapi gua mintak untuk BUDGET tahun depan AZIZAN wajib perabihkan yg lebihan tuuu dan campoq sekali dengan BUDGET dari Sidang DUN utk tahun depan.... pada Anggaran Jika BUDGET tahun lepas ialan 54JUTA maka lebihan 95JUTA lagi tu kena campoq dengan BUDGET dari SIDANG DUN utk tahun depan..maka jadi lebih laa kot sekurang2nya 100JUTA lebih jadi pada tahun depan KERAJAAN NEGERI wajib pie perbaiki mana2 jalan NEGERI yang berlopak dan berlubang tuuu....Hangpa tak payah sembang kata dah tampung habis dah yg lopak dan berlubang nie...belambak lagi jalan2 yg tak diperbaikinya..jadi buat semula jalan tu bagi elok....jadikan jalan2raya bawah KERAJAAN NEGERI jadi elok dan yg TAK ELOK skrg nie JALAN PERSEKUTUA...nanti kita gerudi laa depa pulak...itu baru best....

Tiada ulasan: