Ahad, 17 Julai 2011

Pandangan Gua Isu PUSAT HIBURAN di bulan RAMADHAN...:

oleh anakkedah007

Kerajaan Negeri - Buat arahan tanpa berbincang dengan pihak yg terlibat
pasai pa aku kata macam nie...benda nie benda baru yg akan dilaksanakan w/pon undang2 nie dah lama dah ada jadi Pimpinan Kerajaan Negeri kenalah panggil tokey2 pusat hiburan nie 3,4 kali dulu untuk sessi penerangan, perbincangan dan penyelesaian masalah yg akan berbangkit...sekurang2nya awai tahun dulu dah dibincangkan benda nie... baru tak akan jadi riuh-rendah mcm sekarang nie....panggil depa mai mesyuarat dengan MB bagitau dulu dengan perlaksanaan undang2 nie dan tanya apa bantahan mereka...ini baru kena.....

DAP - Puak nie akan melatah
Pasai pa aku kata macam nie..puak2 nie mcm isu BABI dahulu dan latahan mereka nie nampak selalu macam hebat walaupon hakikat macam pelaq jaa.. buat kerja dan statement macam mau pelingkop PERIKATAN Pakatan Rakyat sahaja dan selalu guna surat habaq tak mau berbincang...cuba cakap yg nanti mereka akan berbincang dengan PIMPINAN TERTINGGI PAKATAN RAKYAT berkenaan isu nie...hahh itu kan simple... nanti masuk mesyuarat hangpa bantai laa idea Azizan tuuu....nie dak dok guna media dan surat habaq disitu laaaaa....macam isu babi dulu jugak melatahnya....

IDEA GUA - Alaaa lantak mampos pie la depa nak BUKA PUSAT HIBURAN DEPA tuuu...bagi ja kebenaran CUMA tekankan satu sahaja... HANGPA KENA PASTIKAN BAHAWA ORANG ISLAM TAK AKAN ADA DALAM TUUU...JIKA KAMI BUAT SERBUAN DAN ADA MAKA TAK ADA MAAF BAGIMU....24JAM NOTIS "TUTUP"..... TAK ADA BINCANG2 LAGI.....BUKA SEMULA LEPAS RAMADHAN NANTI......

ini laa idea gua.....kalau nak pakai ambik laa dan pada DAP gua nak kata HANGPA MEMANG CILAKA masih tak reti BUDAYA BERPOLITIK.....

Pasai pa GUA kata macam tuuu...bila banyak bercakap nak tunjuk terrra cakap bila ditanya satu-satu soalan hangpa akan buatkan hangpa tu best sangat.... cool laaa...macam gua kata tadi jawab biaq nampak SMART....suka tak suka nanti bantai dalam PERJUMPAAN TERTUTUP yg akan diaturkan....nie tak suka bercakap dan bercakap.....lepas tu suka guna MEDIA PERDANA yg depa sendiri dok canang suruh boikot maka tengoklah macamana puak2 Media tu jadikan ISU dalam surat habaq mereka..last sapa yg nampak bangang....PAKATAN RAKYAT laaa...itu aku kata BODOH tadi puak2 nie.....



Tiada ulasan: