Ahad, 24 Julai 2011

Arwah Ust Fadhil penah berpesan............................

SANUSI said...

Salam utk anakkedah...utk makluman, semua soalan yg dikemukakan di dewan akan mendapat jawapan, ada soalan mulut, ada soalan bertulis. Utk soalan bertulis, ia akan menerima jawapan bertulis, utk jaw soalan mulut, mana yg sempat dijwb secara lisan, akan dijawab di dewan, mana yg tak sempat akan menerima jaw secara bertulis. Jaw bertulis lebih kuat krn ia juga dokumen dewan yg boleh diulas dan digunakan utk apa saja dan tak boleh buat adjustment lagi...kalau jwb dlm dewan, boleh lg buat soalan tambahan kalau ada yg tertinggal dlm jaw kali pertama...soalan bertulis tak boleh buat camtu.

. Bg semua soalan lisan, jaw sudahpun disediakan seminggu sebelum sidang lagi. Soalan khusus ttg manifesto saya dan mb yang jawab...depa boleh rujuk dlm dokumen yg akan diberikan selepas sidang...tp nak buat camna, depa nak buat isu politik juga...termasuk oleh anakkkedah... Terima kasih.


terima kasih kat SETPOL sebab respon tapi mintak maaf la sebab kami pulak yg lambat respon....So far pada kami memang kami tiada bangkangan berkenaan apa yg anda jawabkan itu... cuma kami nak habaq satu benda yg mana perkara ini dikatakan oleh Allahyarham Ust Fadhil Noor (AL FATIHAH) dimana beliau ada ucapkan suatu waktu dahulu..berkenaan Isu sidang Dewan yang singkat ini. Ia dibangkitkan oleh pembangkang di zaman Almarhum Dato' Fadzil Noor menjadi Ketua Pembangkang DUN Kedah. "Takkan nak bincang masalah negeri hanya peruntukkan masa sejam dua." Ayat yang pernah digunakan PAS sewaktu jadi pembangkang itu, kini digunakan pula oleh mereka.

Disini yg kami katakan 2x5 jaa kelaku kita dalam dgn UMNO...jadi pakat2 pikiaq laa noo... malas nak bertekak dgn bijak pandai nie....

Tiada ulasan: