Rabu, 8 Mei 2013

Pencerahan Page Azizan Letak Jawatan

TERKINI.. YDP Agung akan melawat Ust Azizan di hospital..

disini kami ingin buat pencerahan... hajat kami mintak dia letak jawatan dan berehat itu sahaja bukan mintak dia mati kami faham bab mati nie..cuba tgk KESIHATAN dia mcmana... ??

antara sebab yg paling UTAMA kami suruh dia letak jawatan adalah yang nie..kita kesian dia terpaksa menggagahi diri untuk bersama kita untuk berjuang..siapa yg dekat dengan dia tahu akan kesenggaraan beliau menahan kesakitan...

kami ulang kami tak ada niat mintak benda tak elok berlaku hangpa jangan salah faham dan buat2 kalih cerita...hangpa2 yg dikeliling dia bukan nak mebantu dia tapi nak menjahanamkan dia..

Marilah kita sama-sama berdoa semoga Ust sihat kembali dan bersama-sama dengan kita meneruskan perjuangan...

7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

adalah lebih baik berfikir dengan tenang dan iman sebelum lancar kempen dari membuat pencerahan selepasnya.membuat penilaian di lauar amat mudah berbanding orang yang terlibat secara langsung di dalam.kita mungkin merasa hebat dan betul dengan pandangan bersendirian tanpa memikirkan orang lain yang bekerja secara berjamaah.mendesak mantan mb meletak jawatan sedangkan beliau diamanahkan oleh jemaah bukan lantikan atau desakan orang ramai.sebaiknya biarkan jemaah membuat keputusan dan penilaian.

Admin berkata...

adakah bersendirian dah 100 LIKE

Unknown berkata...

hahahaa haprak ni dh spin dh nak cover balik wakakaka dasar parasit sudahla gi jahanamala

Tanpa Nama berkata...

ya benar dah 100 like seperti tuan sebutkan.saya timbulkan sebelum mula kempen dah fikir dengan tenang dan berpandukan iman secara berjamaah atau berseorangan. DSA tu kerja berjamaah mengambil kira semua pandangan, sedangkan yang komen memberi pandangan luar tanpa dapat maklumat lengkap dan tepat.hanya jauhari yang mengenal manikam.memimpin jamaah islam dizaman penuh fitnah dan kepalsuan tidak semudah menyebut ABC...perlu penguasaan ilmu islam dari pelbagai sudut,memahami realiti,sabar dan tidak terikut2 dengan gaya golongan tidak berteraskan islam.gunalah akal berpandukan ilmu dan iman

awang bukit kayu hitam berkata...

hang pa semua yg dok desak Ustaz berhenti ni semua geng kiri dlm pas...hangpa semua dok bergantung dgn pakrol sebagai idola...group ni byk la ni...mencipta gerombolan kiri yg mantap...jangan linkopkan PAS Kedah... kalau jadi apa2 kami akan cari hangpa sampai lubang cacing...najib..basyir..taib...mail..
jaga2

PakNgahYob@AcikLee berkata...

masa bercakap...tak ingat dunia...bila dah telajak..pura2....buat spin cerita....Tuhan aje yang tahu..hang spin la kut manapun...tengah ada ustz. tu pi lah minta maaf kat dia...toksah spin2 kat sini....ha..ha..ha...sume oghang tawu....(kata najib)

Admin berkata...

faktor kesihatan ...satu.... ini ALLAH dah tunjukkan...
faktor lain natilah kita sembang sebab masa sekarang kita berdoa semoga bekas MB sihat semula...

hangpa nak kata apa dipersilakan sikit kami tak goyah...nak kata parasit ka kuman ka racun ka ada kami kesah...

cuba tgk balik bloh anakkedah nie kami dah lama berada untuk menegur perjalanan urus tadbir kerajaan negeri dan dah berkandaq dah kami bantai mana yg dok ada...

jadi siapa yg kena nasib laa....