Ahad, 3 Februari 2013

Alahai NASA oh NASA... awat hang jadi lagu nie..???


Alahai NASA oh NASA... kami yang jadi ahli bawah nie dah naik celaru dok tengok kelaku hang sehari dua nie.. bukan apa jika kami di bawah nie pimpinan selalu takankan WALA' WALA' WALA'.... tapi bila kami tengok yang kat atas tu dah jadi lain pulak bila di lihatnya...

Kami nak tanya hang WALA' tu apa dia wahai NASA... kami kat ahli bawah nie selalu hangpa katakan kawan dengan puak UMNO BN nie adalah untuk mengajak mereka menyertai kita..tapi sekarang tengok dah jadi terbalik dah..

Kami tengok hang sekarang nie bukan kata kawan nak ajak tetapi hang dah dok pie sondoi dengan depa....dan dok cakap merapu pasai perjuangan PAS dengan PR... Awat masa hang jadi Timb Presiden dulu masa dok sembang dan bincang nak buat PAKATAN RAKYAT awat hang tak bantah dan bangkang....jika masa tu hang pertahankan hujah hang kami boleh pertimbangkan apa yang berlaku sekarang nie... tapi ini semua berlaku selepas hang kalah JAWATAN Timb. Presiden dengan Mat Sabu....

Hang sekarang nie jadi lagu mana...adakah hang kecewa....adakah hang merajuk..jika kecewa dan merajuk itu bukan perjuangan PAS.... pemimpin pun ada kelaku kecewa dan merajuk habih kami kat bawah nie nak sandaq harapan kat sapa dah....

Nie nak tanya.. hang jaga tak Bachok tuu... orang Bachok dok tanya mana pie YB depa... ingat hang menang jadi YB pun orang PAS Bachok yang undi..bukannya UMNO Bachok..ingat tuuu.. Gaji hang lanie hasil rakyat Bachok yang sokongnya.. bukan Najib dan Rosmah....

Jika hang orang baik hang mesti tolak kebathilan dan kedurjanaan BN... tapi pasai pa hang nak jilat juga dengan depa... apa hujah hang nak bercium mulut dengan UMNO BN nie... dulu hang juga yang suruh lawan depa.... yang mana satu betoi nie...

Hang nak bohong kami ahli biasa nie ka pasai kelaku hang sehari dua nie....hang jangan dok buat kelaku mangkaq... sekarang nie rakyat semakin ramai nak tolak UMNO BN tapi hang dok nak pie cium mulut dengan depa...apa la hang nie....buat malu kat Arwah Ust Fadhil Noor ja tengok kelaku hang nie....

2 ulasan:

Sabina45 berkata...

Aku pun dah meluat sangat-sangat dah dengan mangkuk nie perangai dia tak ubah macam beruk yang tua tak tau nak beza nyor tua atau muda,hampa faham ambik lah.

Awanama berkata...

Wala' hanya untuk ahli-ahli PAS jika Nasharuddin Mat Isa dan Hassan Ali jadi pemimpin PAS. Jika mereka tak jadi pemimpin PAS... secara logik akal makhluk munafik dua ekor ini ahli-ahli PAS tak perlu wala' jika orang lain jadi pemimpin.

Nak kenal pengikut-pengikut dua ekor munafik di dalam PAS senang je.... dalam ucapan, dalam arahan, dan dalam saranannya ada perkataan Wala.

Kalau pemimpin-pemimpin lain seperti TGNA, TGHA, Mat Sabu dan sebagainya tak pernah kedengaran mereka menyuruh ahli Wala... melainkan ahli sendiri ikhlas melaksanakan arahan-arahan yang diberikan.

Wala yang diperintahkan dari mulut-mulut munafik-munafik ini hanya untuk pemimpin yang tiada kredibiliti di dalam PAS, yang mengharapkan orang sokong pejuangan peribadi mereka membuta tuli... bukan atas kapasiti dasar PAS dalam memperjuangkan Islam.