Sabtu, 15 Ogos 2009

Alahai SPRM..GAJAH depan mata tak nampak tapi yang cinonet SEMUT yang hangpa pulonnya....

Salam,


Aduh SPRM aku ingatkan hangpa dok siasat kes besaq hasil songlap BILION-BILION Ringgit sampai ada yg dijumpa mati nya dalam pejabat hangpa... tetapi yg sedih jugak la bila aku tengok hangpa punya kalut dok siasat TETAPI kes ciput cinonet ja yg hangpa dapat selongkaqnya kat PAKATAN RAKYAT.

Apa barang la SPRM nie kalau setakat nak siasat Isu RASUAH BENDERA 1500 helai, Isu RASUAH PASANG KASET KAT KERETA OLEH MB SELANGOR dan Isu RASUAH LEMBU MB SELANGOR.. pada aku hangpa memang sadis gila laa... 2 Tahun Pakatan Rakyat Memerintah hanya kes sebesaq tu sahaja hangpa mai terjah dan siasat...sedih sedih.. sedih aku tengoknya...

Sama jugak dengan KELANTAN..18 tahun Tok Guru Perintah..haram satu pon kes tak ada hangpa dapat bawak ke muka pengadilan..aku ulang TAK ADA satu pon kes... yg dok ada main serkap jarang ja oleh pimpinan UMNO.. ingat dak lagi kes Lojing Vs Balak dulu.. bukan main pantas hangpa pie terkam tapi haram tak ada pendakwaan... begitu lah nasibnya hang pa nie...

kalau setakat kes-kes ciput cinonet nie hangpa dah mai terkam macam buaya lapaq mai pulak aku nak tanya... Bagaimanakah pulak dengan kes-kes laporan yang dilakukan berkandaq-kandaq dan berkotak-kotak (opsss nanti tersedak plak mamat ezam tu) oleh Pakatan Rakyat sejak tahun 1999 hingga 2009 nie... Satu habok apa pon tak ada aku nampak disiasatnya... dengan KAPAL SELAM nya, dengan PFKZ nya, dengan Khir Toyo nya, dengan AP nya, dengan Lawatan ke Disneyland nya...bla bla bla...

Entahlaa nak kata apa pon aku dah tak tau dengan kelaku hangpa semua... kalau nak siasat... hangpa siasat semua laa... baru syok kami rakyat marhaen nak tengoknya... tak kira siapa yg salah...janji RASUAH dan BERSALAH biaq mampuih puak-puak tu.. nie baru nama pengkhianat bangsa dan negara... hang pembangkang ka hang kerajaan ka.. salah kalu kami tangkap.. ini baru nama profesionalnya... tak ada nampak 'double standard' nya... baru la rakyat halal kan rezeki yang hangpa makan tu dan tak la dok kena sumpah seranah selalu dek rakyat kata hangpa makan rezeki haram......

Alahai SPRM...


Tiada ulasan: