Ahad, 15 Ogos 2010

PKR KEDAH Malas buat kerja..!!!

oleh AnakKedah007

http://1.bp.blogspot.com/_naaZXXey95E/TGd7vJ27y5I/AAAAAAAAD2Q/q8jNJpN5Fgk/s1600/2010-08-15_133040.jpg

Sebelum tu aku nak mintak maaf laa sebab laser sikit.. bukan apa aku tengok macam tak gerak pon..itu aku nak kata nie..

Dari apa yg dibaca dari carta diatas dengan jelas dilihat yg PKR kedah nie macam tak ada semangat pon... mana dia tok wakil PKR yg hebat-hebat kat Kedah nie... takan tak buat kerja kot... kalau malas baik tak payah pegang jawatan dalam PKR Kedah...

Sedih la aku tengok.. Jawatan hangpa kalut gila nak bertanding... tapi kerja nak daftar pemilih nie tak ada sapa yg nak buat pon... takan 6 bln hangpa cuma dapat kumpoi 137 org sahaja sedangkan rakan sepakatan dengan hangpa iaitu PAS - 6583 & DAP - 1360...

Jika guna carta DAP pon kira hangpa dah terkebelakang 1000% tu belum lagi dengan PAS...

Mana dia Lim Soi Nie yg sembang deras masa isu lompat dulu dan dok kalut nak pegang jawatan ketua cabang kat kulim tu...jawatan nak kerja malas... mana dia gobala...sunyi sepi jaa tak ada program mencari daftar baru kaa... mana manikumar... dah lupa nak balik bukit selambau kaa... mana senator zamri mana johari mana ahmad kasim... hangpa lena kaa???

kalau macam nie punya kelaku baik hangpa bagi saja semua kerusi tu kat PAS & DAP.. nampak sangat pengundi baru tak ada yg sokong hangpa...

Ok laa kalau hangpa rasa nak lagi bertapak di Kedah nie baik pakat2 buat kerja bagi elok jangan dok politiking sangat... dok merak dgn jawatan yg ada jaa mai PRU 13 nanti bungkus kesemua baru ada akai....

Tiada ulasan: