Isnin, 20 Jun 2011

KETUA PENERANGAN PAS Pusat & Negeri yang baru masih lena nampaknya..!!!

oleh AnakKedah007



Aduhai.. masih dok lena lagi kaa wahai KETUA PENERANGAN PAS PUSAT dan juga KETUA PENERANGAN PAS NEGERI KEDAH...last tengok siapa yang jawab isu berbangkit nie... MANTAN KETUA PENERANGAN PAS PUSAT aka AJK PAS PUSAT.

Bangun laa woi takan dok merak dengan jawatan yang diamanakan tu aja tapi tak tau nak buat apa... aku ambik KETUA PENERANGAN NEGERI KEDAH sebab isu nie berlaku di KEDAH dimana puak-puak PERKASA tu berkumpul di depan MASJID ZAHIR..jadi ianya kwsn jajahan takluk negeri Kedah..habih takan nak biaq saja isu nie berlalu macam tu saja...

Nasib baik MANTAN KETUA PENERANGAN PAS PUSAT nampak akan isu ini... entah laaa... hangpa pikiaq elok-elok laa noo amanah yg hangpa pikulkan ini...harapan rakyat menggunung tinggi kat bawah nie... tapi kalau hangpa dok syok sendiri jaa...

Ok bangun..bangun..buat kerja lekaih...KETUA PENERANGAN nie bukan macam jaga speaker kenduri..habih letih bercakap just buka jaa lagu bagi dok play banyak2...lepas tu tuan speaker boleh pie nyembang kat kedohok.....

p/s : UMNO kata hang ULAM...jadi buktikan apa yg depa dok kata kan tu salah...
http://4.bp.blogspot.com/-wpw7o6ODvxA/Tf7cl4m0V_I/AAAAAAAAFDk/R9PeLSPYAm8/s1600/2011-06-20_133659.jpg

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

kalu tengok situasi la ni nampaknya MB letak geng-geng dia ja utk kuatkan barisan pro mb. geng Ir Amiruddin dan Ustaz Mahfuz kita ada la sorang dua.. itupun jawatn x berapa kick. nasibla ada juga jawatan bendahari tu.., nak ikat Ir jangan kelupoq lebih...biasalah politikkkk.... masing-masing jaga periuk nasi rumah sendiri kan... :). 2 x 5 = 5 x 2.