Jumaat, 13 Januari 2012

Gua macam nak mencarut ja kat JAMIL KHIR nie..!!!!

http://2.bp.blogspot.com/-REytLmwmIzU/Tv75vUwgWvI/AAAAAAAAX74/pHJ3Y4CXJFs/s400/jamil-khir1.jpg
Aku sikit lagi nak mencarut. Siyes neh beb. Siyes. Aku rasa jamil khir tak faham isu. Aku percaya ramai orang islam di malaysia neh tak kesah kalau wang zakat digunakan untuk jihad fisabillah. Amek lah oii. Amek. Amek banyak2. Orang islam di malaysia lagi suka.

Amek bantu orang islam yang berpenyakit tapi tak mampu nak rawat sebab kos perubatan sangat mahal. Amek bantu orang yang terdesak. Amek bantu buat taska2 islam. Amek bantu beli Alquran or upah guru2 yang boleh mengajar Alquran untuk orang2 yang miskin yang tak mampu hantar anak2 dia pergi sekolah agama. Amek. Amek banyak2. Silakanlah!!!

Tapi beb, ini lue amek bayar kos guaman lue. Kos guaman lue bukan jihad fisabillah bagi tafsiran gua. Gua cuba faham benda neh dengan teliti. Tapi setelah gua godek pelbagai persepsi dan ceruk, gua siyes bagitau lue, gua tetap tak boleh terima perlakuan lue. Lue melawan qazaf. Dan lue anggap dengan melawan qazaf ialah jihad fisabillah? Jihad fisabillah apa bila lue lawan hukum islam? Macam mana gua nak faham beb. Macam mana? [http://amenoworld.blogspot.com/]

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mai tanya sikit ..
gaji aku rm 1000 je sebulan ,
aku pi beli toto ,kena nombor satu.
Buleh dak aku nak buat doa tahlil ?
doa tahlil tu aku pakai duit gaji bukan nya duit nombor ? boleh dak ?

Tanpa Nama berkata...

Guna dulu duit toto, bila dapat bonus akhir tahun bayar balik.