Jumaat, 17 Ogos 2012

DAP bodoh dalam berpolitik..!!


DAP nie nak kata tak ada pengalaan berpolitik usia dah nak dekat dengan UMNO jugak... tapi masih bodoh nak mencari politikal millage.... Jika mereka nie tak bangang dengan situasi politik dalam negara yang mana nak lihat UMNO jatuh dan jadi selop kera benda nie dah boleh buat lama dah... tapi disebabkan bangang dan al bodohi serta jumud dengan ideologi politik mereka maka sampai sekarang UMNO BN masih dok spin isu NEGARA ISLAM & HUDUD

Jika mereka bijak dan nak tengok mush kita semua jadi kancing gigi apa kata mulai sekarang cuba kata

"KAMI SOKONG NAK BUAT NEGARA ISLAM DAN HUKUM HUDUD NAMUN UNDANG-UNDANG NEGARA MASIH TIDAK ADA DALAM PERLEMBAGAAN JADI KITA SEMUA AKAN BERBINCANG DENGAN LEBIH LANJUT BERKENAAN PERKARA INI"

Sudah dok diam-diam dan pie main jauh-jauh dengan berterusan bantai UMNO BN dengan hujah yang anda katakan tadi...MASA nie nak tengok UMNO jadi ulat beluncas boleh la tengok...

Dengan ungkapan seperti itu maka ia boleh dilihat UMNO akan kehabisan modal melalui ULAM-MAK UPAHAN mereka untuk membedal Pakatan Rakyat. maka bila UMNO habis modal jadi indek popularity UMNO boleh jatuh ke tahap dalam mangkok jamban....

TAPI dah nama pun bodoh tak boleh diajaq maka ideologi lama tu masih tertanam laa...itu yang UMNO masih dok guna talian hayat untuk bagi mereka bernafas seketika....

2 ulasan:

Awanama berkata...

tlog tulis sama jalan kat kedah ni banyak yang masaalah ni,,,,turap pun tambah2 aja,,,,,banyak sport rim dah rosak ni,,,,,,,apa dah jadi

Awanama berkata...

habaq mai tang mana nanti kita belasah depa...