Selasa, 30 Oktober 2012

Allah'Huakbar...TIADA MAAF BAGIMU UBN...Kebangkitan rakyat di mana-mana...

Komen Nukilan dari sahabat...

GUNUNG KEYANG
said...

Political paradigm shift memang jelas kelihatan dlm lanskap politik kita kali ini.UMNO sekarang ni bukan Fasa 1969 di mana orang melayu masih kental dg fahaman pekauman yg dicanangkan oleh Mahadded.UMNO melalui fasa di mana UMNO akan beralih tempat menjadi pembangkang!Dalil-dalilnya memang banyak sekali.Dibawah disenaraikan dalil-dalil itu :

1. UMNO tidak ada talian hayat.Kini bergantung kpd Mykad biru yg diberikan kerakyatan kpd Bangla,Indonesia,India,Nepal dan lain-lain oleh Mahadded.Tujuan menipu PRU 13.inilah kerja mahacheat!

2.Mahadded tidak pernah mengalami sindrom otak yg meracau saban hari.Hari ini dia cakap lain,besok dia cakap lain.Sebenarnya rakyat sudah tahu siapa mamak malbari kerala ini.Kemusnahan yg dilakukan tidak akan diampunkan oleh generasi akan datang.Paling menggerunkan Mahacheat dia akan dibicarakan di Tribunal Rakyat.Tribunal ini penting utk menjadi precedent kpd pemimpin-pemimpin akan datang.Political Development sejajar dg input dan output politik utk kemakmuran Rakyat.

3. Najib keseorangan dan takut meninggalkan Putra jaya.Oleh itu dia menghabiskan kursi PM dan akan mengisytihar Pilihan Raya jika dapat feedbck dari Polis dan Tentera tentang survival UMNO.Nampaknya TIADA MAAF BAGIMU UBN.Kebangkitan rakyat di mana-mana.

4.Dari Dolah Kaki Tido(DKT), harga minyak naik.Najib pun sama di mana harga barang naik mendadak.Rakyat sudah tidak sabar-sabar lagi.Bagi rm 500 Kami ambik , nak undi kami sorrylah!. Itu bukan harga nilai diri kami wahai Najib UMNO( Untung mereka Nipu Orang ) seperti kami.Nilai duit RM semakin kecil nilainya.

Yang lain-lain saya serahkan baton politik kpd sdra pembaca

GUNUNG KEYANG

Tiada ulasan: