Isnin, 31 Disember 2012

[Video] Presiden PAS dah jawab lama dah dalam CERAMAH tapi UMNO nie buat bengong sebab tu dia nak LIVE di TV pulak..!!!

oleh AnakKedah007



So far Jawab dalam Ceramah memang dah jawab dah pun...bukan sahaja baru sahaja menjawab persoalan tersebut tetapi sudah bertahun dah isu tersebut di Jawab oleh TG Hj Hadi berkenaan isu KAFIR MENGKAFIR nie... namun UMNO nie macam kita dok kata laa CERAMAH mana depa mai dengaq.... sebab itu Tuan Guru mintak nak siaran LIVE di TV supaya penjelasan beliau dapat di lihat oleh semua RAKYAT MALAYSIA terutama penyokong UMNO yang dok pekak badak dan buat-buat tak faham lagi tuuu.... 

Namun ada pulak langau sekoq dua dok kata Tuan Guru gila nak masuk TV pulak... awat tak terangkan sahaja di CERAMAH saban malam tuuu...nie lah dikatakan UMNO...lidah pembelit..asyik nak cari alasan nak tunjuk macam terra sama ja dengan RAIS YATIM... nak bagi tapi RAKAMAN... 24jam hangpa bantai dia 7hari 7malam hangpa dok kata kat dia last bila dia mintak ruang untuk memberi penjelasan macam-macam pulak hangpa dok bagi alasan.. nampak sangat hangpa nie semata-mata nak dapat undi dan bagi orang ISLAM kita celaru dan hangpa sahaja betul...

JIKA anak jantan ayuh sahutlah cabaran TG Hj Hadi untuk beri pada dia 1 jam masa ON AIR dia secara LANGSUNG... ada berani dan jika betul-betul hangpa anak jantan....sembang sorang diri boleh laa.. nie dia tuan empunya badan dah menyahut...tunggu apa lagi ayuhhhh.....

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ulasan Hadi tidak begitu mantap. Cakap berbelit-belit. Tidak layak jadi PM. Tak berapa cerdik tetapi lulusan universiti. Baik lagi ulasan guru sekolah rendah.

robertocarlos berkata...

Hehehe.. bila masa lak Hj Hadi kata dia nk jd PM.. Hati kalau dah mati dan dungu camtu la komennya..

Anak JKKK berkata...

Terima kasih tok guru hadi..walaupun lambat menghabiskan satu2 ayat tetapi ianya mantap mudah difahami. kini baru saya tau dan sedar, moga sya diampunkan Allah. Tertipu dgn umno adalah kerugian yg maha besar dan sesalan hingga akhirat.

Tanpa Nama berkata...

Mahadir, Najib pernah kata undang2 Hudud tak sesuai dilaksanakan di negara majmuk seperti di Malaysia ni.

Kalau ikut fahaman kata2 mereka ni, seolah2 ALLAH ni BANGANG,BENGONG DAN BENGAP sehingga mencipta Hukum Hudud ni sampai tak sesuai langsung dengan kehidupan manusia ni.

Aku nak tanya...ALLAH ni BENGONG KAh???

lijitra berkata...

ulasan bengong oleh *tanpa nama.ikut umenongok lagi.
*kenapa tak tulis nama sebenar.

Game Luahan Perasaan