Ahad, 17 Mac 2013

#LahadDatu - Benarkah Pengganas pohon mahu jumpa Siti Nurhaliza.. Jika bukan siapakah personality tersebut..??

SIAPAKAH GERANGAN PERSONALITY YANG HENDAK DIJUMPAI OLEH PUAK PENGGANAS ITU..???



ADAKAH SITI NURHALIZA..??

http://mynewshub.my/wp-content/uploads/8371708427_159561f5ac_o-565x753.jpg


ADAKAH SHARIFAH AINI..??

http://img.astroawani.com/2013-01/81359280247_295x200.jpg 

 

ADAKAH ROSMAH..??

http://news.abnxcess.com/wp-content/uploads/2012/12/rosmah1-799x1024.jpg


ADAKAH ANWAR..??

http://1.bp.blogspot.com/-EF0GRZxjmtQ/TxV0DdngDoI/AAAAAAAAK2I/GruOcPizATM/s1600/Anwar%2Bcrop.jpg 

 

ATAU 

 

ADAKAH NAJIB..??

http://1.bp.blogspot.com/-jGOu6ShGwXw/UJl37jwa8EI/AAAAAAAALwY/MupU_Yetzrk/s1600/52faeedb0197393417f2be00a03b6a29_XL.jpg


CEPAT BERITAHU KAMI 

MEREKA HENDAK JUMPA SIAPA..??



5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Zahid Hamidi supaya boleh balik dgn selamat.

Tanpa Nama berkata...

Semua salah. Personaliti yang ingin mereka jumpa ialah Apek Cari Durian yang hilang di Bukit Jenalik semasa peristiwa Sauk... mereka nak belajar ilmu ghaib dari apek tu.

Qaseh Bonda berkata...

Banyak sungguhla depa berahsia.

Orang ni kata macam ni, sat lagi orang nu kata macam tu.

Kita tukaqlah gomen lain pulak!!

Tentera dengan Polis pun fed up dah dok asyik main sandiwara ngan UMno ngok ni. Sah dah memang depa tak dak tokoh jadi menteri.

Wahai seluruh jentera polis dan tentera. pakat-pakat berani undi untuk tolak UMno/BN dari terus mengongkong tugas-tugas anda.

Cawangan Khas lebih utama jaga keselamatan negara bukannya sebuk dok brain wash student supaya tolak pakatan rakyat.

Student bukan nak tengok slide, depa bebas meneroka dunia tanpa sempadan. Depa lagi kenai yang mana intan yang mana kaca.

Tak main dah dok nganga dengar ceramah hampa. Keluar dewan, semua jadi lawak.

PCK tu yang dok takok lama lagi. Dok buat kerja kerja politik basi.

Pendatang melambak, dadah rata ceruk, jalang penuh jalan, hampa dok tengok saja. Student jugak nak jadikan sasaran.

Biaqlah budak-budak nak belajar jadi pemimpin.

Tanpa Nama berkata...

belakang kalu itu worang persanoliti ituuu pembangkang juga.. mesti sudah keluar tv punyaa...

Original IC berkata...

yang muskil ialah kalau betul pengganas ini nak jumpa org tertentu, anak jamalul kiram pula kata ada org janji nak bagi tanah, kenapa dialog begini tak di rakam dan disiarkan di tv supaya kita rakyat malaysia tahu siapa yang disebut2 itu... tidaklah kita terus menerus berteka teki dan fitnah memfitnah antara satu samalain. saya sebagai rakyat malaysia memang betul2 nak tahu siapakah orng yang disebut2kan itu. sudah penat rasanya dok dengar dan baca org fitnah memfitnah tanpa ada bukti yang kukuh.