Selasa, 30 November 2010

Tolong Pie Lempaq Buang Sat Papan Tanda Nie..??

oleh AnakKedah007

http://uppercaise.files.wordpress.com/2010/08/project.jpg?w=600
papan tanda projek kerajaan yg BN ngaku depa punya..

Tapi bila mai kat kita jangan la dok buat macam depa..
kalau sekadar nak tulis PROJEK KERAJAAN PERSEKUTUAN aku tak kesah
awat duit BN saja kaa yang masuk kantung K'jaan Persekutuan...

Duit aku pun ada.. aku bukan bagi kat BN pun tapi aku bagi kat Kerajaan yg memerintah

Jadi bila mai kat kita jangan la dok buat perangai hebiaq tu pulak...
Walaupun papan tanda tu tak besaq mana tapi isu yg akan dijaja buat sakit hati jaa

jadi kepada pihak-pihak yang terlibat hangpa jangan dok gatai nak merak dan
buat perangai macam BN tuu...

dan kepada yg dah buat papan tanda tu baik hangpa
pie lempaq buang cepat... jangan nanti aku turun aku sendiri yg pie buangnya...

http://3.bp.blogspot.com/_naaZXXey95E/TPQaDJ0E-zI/AAAAAAAAEMs/ajzt5zerldE/s1600/2010-11-30_052341.jpg

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Macam ada orang saja tempah batu nisan untuk kerajaan PAS Kedah ni.

zaminc berkata...

photoshopped

http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=20866&postdays=0&postorder=asc&start=12

BILLYtheKID berkata...

"Swinging Bowl" mana la punya kheja ni...piangggg btoi la...satu antara dua samada sabotaj atau bodek..

Anak Perelih berkata...

fitnah puak puak umno... sebab tu tulisan tu tak berada betul betul ditengah...
http://kedahlanie.blogspot.com/2010/12/isu-signboard-kerja-puak-puak-bangsat.html