Selasa, 19 Jun 2012

Tarikh Pilihanraya - Habaq Awai La Bodoh.. Demokrasi HARAM JADAH apa macam nie...!!!

oleh AnakKedah007.blogspot.com

Kuasa Mutlak tengkorak chee hang.... menyusahkan rakyat nak susun atur program depa.... nak ajust cuti... nak buat kenduri... nak pie haji... semua jadi huru hara kerana hangpa tak bagi tarikh..

Nak RAYA POSA & RAYA HAJI pon tarikh dah tau bila nie nak buat PILIHANRAYA untuk lantik pemerintah negara main ikut suka kepala depa saja....

Awat buat kelaku bodoh sangat...biaq hangpa sudah la bodoh jangan dok perbodoh rakyat macam nie.... disini gua nak mintak kepada PAKATAN RAKYAT bila hangpa menang nanti hangpa jadikan TARIKH PILIHANRAYA akan di umum lebih awal... sekurang-kurang setahun awai..supaya senang rakyat nak susun program depa...


Kuasa mutlak PM tentukan PRU

Wartawan Sinar Harian

18 Jun 2012

SHAH ALAM – Sesiapa sahaja boleh meramalkan bila tarikh pilihan raya, tetapi kuasa mutlak menentukannya adalah Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Idris Harun berkata, tarikh pilihan raya tidak penting tetapi persediaan untuk menghadapinya adalah perkara utama yang perlu dilakukan oleh Barisan Nasional (BN) untuk memastikan

kemenangan.

"Parti komponen BN perlu melihat cabaran besar yang perlu diatasi iaitu 'mood' pengundi kerana ia menjadi perkara penting dan ukuran tepat terhadap bilangan sokongan, yang tidak menyokong dan atas pagar terhadap BN.

"Calon boleh menang yang dipilih untuk mewakili parti menjadi Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) dan Ahli Parlimen perlu diyakini mempunyai penyokong," katanya mengulas dakwaan sesetengah pihak bahawa PRU13 akan diadakan selepas Aidilfitri kerana sebelum ini mereka menjangkakan ia diadakan pada Jun, tetapi ia tidak benar.

Sekiranya pada Mac 2013, ia juga melepasi ibadat puasa dan haji melibatkan umat Islam dan bencana alam seperti banjir yang sering berlaku di negeri Pantai Timur.

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tidak ada kuasa mutlak dikalangan manusia ni,kuasa mutlak tu adalah hak mutlak allah swt.haramjadah punya manusia yang mendabik dada kata kuasa mutlak kuasa depa.pandai pandai kata kuasa mutlak dalam tangan depa,satni allah potong tangan tu,pandan muka depa.

Tanpa Nama berkata...

kalau kira bila leh mennang baru nak buat Pilihanraya baik toksah buat terus takguna la buat perabih duit ja .demokrasi kepala bapak pa camni. hang dok start round dah tv3 suku dok kempen dah pastu buat PRU sah la hangpa leh menang samapai bila2 pun. hampais nyok betui

Tanpa Nama berkata...

mak hang la HARAM JADAH