Jumaat, 4 Oktober 2013

Ambik kat hangpa semua la Ulamak PAS oi..!!!

oleh AnakKedah007

Jika macam tu serah sahajalah PAS nie kepada golongan yang ngaku mereka ulamak nie... ambiklah semua jawatan yg dari atas sampai bawah...yg sampai bawah tu siap dengan yg tempek poster dan pacak bendera sekali...

dah dalam perlembagaan PAS pun tak kata kena lantik puak ini puak itu habih dok bersembang buat apa.... dok berkempen buat apa... dok nak angkat ekoq masing2 buat apa... semua yg ada dalam PAS nie adalah yang terbaik yang diangkat untuk membawa PAS kedepan....

Ambiklah jika hangpa nak sangat jawatan tuuu.... TG Nik Aziz, TG Hj Hadi, TG Harun Din, TG Hj Salleh... semua nie rakyat akan angkat sendiri mereka keatas... mereka tak perlu nak meminta-minta dan mewar-warkan kata mereka nie ulamak dan mereka perlu diberi jawatan itu jawatan ini....

Jika seperti inilah ulamak-ulamak yang ada dalam PAS maka PAS bukannya akan mendekatkan lagi rakyat MALAYSIA untuk bersama mereka tetapi akan terus menjauhi mereka...

Tidak percaya tungulah masanya akan tiba anda sendiri akan mengetahuinya..

9 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku dah meluat sangat dgn PAS masa ni, 16 tahun dulu masuk PAS sebab nampak dgn jelas arahtuju nya. Sekarang ini bila dah cantik dan mendapat dokongan berbagai kaum, PAS nak balik zaman kegelapan nya. Kalau setakat dari Surau ke Masjid masjid mana nak jumpa pengundi dalam PRU....menyesal aku masuk PAS

Tanpa Nama berkata...

Ambil semua bagi Pas kat Ulama je.. pemimpin, penyokong dan pengundi biarlah semua yang faqeh dan ulama je kat PAS he he he....kitak yg tak faqeh, tak ulama, tak layak bersama PAS hidup PAS.... selamat tinggal PAS

Tanpa Nama berkata...

Aku tidak fakih,bye bye PAS

rosli ali berkata...

Kalau cakap tak ada nama,kata cerita p ramli anak LN

rosli ali berkata...

Kalau cakap tak ada nama,kata cerita p ramli anak LN

rosli ali berkata...

Kalau cakap tak ada nama,kata cerita p ramli anak LN

rosli ali berkata...

Kalau cakap tak ada nama,kata cerita p ramli anak LN

Tanpa Nama berkata...

Suka hati ko rosli asalkan ko pun bukan anak LN. Aku pun semakin nak muntah dengan golongan fakeh agama. Semoga PAS cepat cepat jadi PUS. Nasib baik ada PKR dan DAP sebagai optional aku dalam PRU 14. Undi aku pada PAS untuk mereka yang bukan PUS yang ikhlas dalam menegakkan Islam. Geng fakeh boleh pegi mamPUS. Bye Rosli semoga ko pun bukan anak lN seperti ostad p remlee kata

Tanpa Nama berkata...

Hey there! Someone in my Myspace group shared this site with us so I came to give
it a look. I'm definitely enjoying the information.

I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!

Exceptional blog and great design and style.

Also visit my blog post: hipnosis