Selasa, 22 Jun 2010

PAS mentedarah duit aktiviti HARAM...!!!???

oleh Anak Kedah007

http://1.bp.blogspot.com/_naaZXXey95E/TCAgoisMh_I/AAAAAAAADnQ/VIccvwW8BMQ/s1600/2010-06-22_103106.jpg

Tudiaaa... PAS mentedarah hasil xtvt haram... gila apa PAS nie kata ISLAM tapi makan hasil HARAM..eishhh eishhh eishhhh.....

hah jawab laa nganga lagi...mana harakah dan media mainstream PAS.. kata hebat sangat... hangpa kena kaunter attack balik tajuk utusan nie... takan itu pon tak reti... tapi haram tak jumpa pon... racun-racun macam nie yg selalunya akan termakan dek penyokong UMNO tapi hangpa aku tengok macam buat tak pedulik jee....

Nah hari nie ambik hangpa dok dalam surat habaq yg hangpa AGUNG-AGUNG kan tuuu.... jawab laa dok nganga apa lagi... kami nie LUNCAI jaaa bukan reti buat apa pon....

tapi walaupon LUNCAI.. kami dengan muka tak malu nie jawab pie laa... lantak la hangpa nak kata apa pon....
Apa anak haram bejadahnya KATAK WANGSAMAJU nie.. kalau nak bercakap biaq la hang paham apa yg hang cakapkan tuuu... nie main sedap mulut hebiaq hang ja nak bercakap.... hang kena paham mana satu yg boleh mana satu tak boleh dalam ISLAM, jangan main sedap mulut ja nak bercakap.... hang tau ka apa itu FATWA sebenaqnya... nak bercakap biaq reti dan paham... hang kena ingat hang menang kat WANGSAMAJU tu atas UNDI Orang PAS sama... bukan orang UMNO/BN yang undi hang.... memang betoi aku akui kat KELANTAN masih ada kedai ARAK... tapi aku nak tanya hang tau ka macamana KELANTAN buat kawalan mengenai ARAK nie dan pasaipa ARAK masih ada di KELANTAN... sebenaqnya ARAK nie minuman tunggang hangpa jadi tak ada agama hangpa kata haram.. lalu KELANTAN tak la boleh tutup terus kesemua kedai ARAK nie.. jadi tindakan depa ialah depa kawal jumlah kedai yg diberi lesen... dan nak minum kena dikedai yg diberikan lesen sahaja... dan kedai nie pulak dikeluarkan lesen atas kapasiti jumlah penduduk yg memerlukan saja bukannya dijual merata-rata tempat sampai ARAK lagi banyak dari orang yang nak minumnya.....[baca lagi disini]

Tiada ulasan: