Rabu, 5 Oktober 2011

"Fuck Off" Kepada YB Pakatan Rakyat yang dok buat kelaku nie..

oleh AnakKedah007

http://3.bp.blogspot.com/-coXvJYjKkos/Tovjr6UmFKI/AAAAAAAAFP4/wtRBPhLxVU0/s1600/2011-10-05_125639.jpg
artikal dia pie baca di KedahLanie

memang betoi laa Jap SP oii... gua tengok kekadang tuuu YB-YB Pakatan Rakyat nie macam dah lupa dah tugas depa sebelum menang dulu..... bila dah menang nie kelaku dah nak jadi UMNO dah....

Bukan apa kekadang tu alasan yg di bagi macam hampeh.... sedangkan rakyat di bawah dok tertanya-tanya mana YB yg depa pilih nie....

Rakyat kat bawah nie depa benda kecik2 pon depa boleh jadi isu... mcm ada YB tu dulu bila jumpa siap habih pie salamnya tapi lanie main angkat-angkat tangan jaaa....

dan ada sesetengah tu apa xtvt rakyat buat siap cari alasan tak mau mai.... letih laa... banyak mesyuarat laa... dah pie dah kawasan tuuu bulan lepas.....

mcm manikumar bagi alasan nie laa..nak suruh rakyat mai mengadap depa apa masalah dia..nie alasah fuck off jaaa....sepatutnya mcm hg kata laa pie jumpa rakyat tanya depa atuq meeting dgn puak penguasa feri bla bla bla..... itu baru pemimpin berjiwa rakyat...

jadi pada yg jadi YB tuuu pikiaq2 laaa pengundi skrg bkn mcm dulu dah letak tunggoi kayu pun depa pangkah.....

Tiada ulasan: