Isnin, 21 Januari 2013

PROJEK IC - Punca-punca MAHATHIR "TERKANTOI"

oleh Anakkedah007.blogspot.com

Sekarang cuba anda tengok permainan pemimpin yang disanjung dan dijulang walaupun hakikatnya beliau telah menggadai kedaulatan negara MALAYSIA..


Pada mulanya beliau tidak mengaku bahawa dia terlibat dengan Projek IC nie...

Sehinggakan beliau buat statement bahawa dia tak tau apa bab projek IC nie...

Apabila DS Najib Razak umum akan buat RCI di SABAH beliau lantas menjawab tak perlu nak siasat semua-semua nie...

Patutlah beliau mengatakan RCI Sabah nie tak perlu kerana "ada udang dalam mee".. Apabila BEKAS PENGARAH JPN buat pendedahan....sambil mengaitkan 2 orang kanan beliau sewaktu itu terlibat sama

 Akhirnya TUN pun mengaku bahawa beliau juga terlibat...




dan beliau mula meroyan untuk menutup perbuatan beliau itu lalu beliau menyalah TUNKU ABD  RAHMAN....




 




4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

macamana dgan timbalan nya masa itu,,,lu fikir lah sendiri

awang berkata...

timbalan?

ini kerja rahsia, rasanya bukan takat timbalan , tapi bini nya pun tak tau kot

Tanpa Nama berkata...

Rasanya timbalan tu yang tak amanah dan tamak..kerana kuasa dia sanggup beri ic tanpa peraturan dan bermuslihat untuk mengukuhkan kuasanya melalui Sabah.... Hanya orang Sabah saja yang tau...

Tanpa Nama berkata...

lol..timbalan tu yang tak amanah dan tamak? tapi kena timbalan tu bersedia memberi keterangan..kerja ni dilakukan secara sulit..kalau itu kerja timbalan..kenapa dia tidak dipanggil lebih awal lagi?..lg2 lah skrg dia ketua pembangkang...kan lebih mudah mau dakwa dia? tlampau banyak baca berita harian yang kerap kalah saman dan tgk tv3..itulah jadi dia..bercakap tanpa bukti dan berfikir..saya orang sabah..sy lagi tau..ketua menteri skrg pun kuat rasuan...bg ic sama pakistan..kenapa tiada bising2?

Game Luahan Perasaan