Sabtu, 2 Februari 2013

Calon BN Parlimen & DUN Merbok Bocoq...!!!

Ketua UMNO Merbok taja 10,000 naskhah Utusan Malaysia, Mingguan Malaysia

Tajul Urus Md. Zain (dua, dari kiri) bersama ahli jawatankuasanya menerima replika tajaan
kempen 1Rumah 1Utusan daripada Mohd. Firdaus Ahmad Sabli (kanan) sambil diperhatikan
oleh Opat Rattanachot (tengah) di Sungai Petani, semalam.

Assalamualaikum....

Apa habaq hangpa semua...lama kami tak update blog nie.... bukan apa dok pikiaq jugak nak update natang pa...nak belasah MB rasanya sehari dua nie kerja buat dia OK tak ada yang nampak lari dari landasan dia.... nak belasah NASA..rasanya biaq la dia meroyan seorang diri macam tu ja kot.... nak belasah UMNO BN..yang tu tak payah habaq laa...kami tak belasah pon hangpa dah tentu laksanakan tugas tersebut....

Psssssssssttttttttttttt... hari nie kami nak cerita bab pertarungaan tenaga batin di Parlimen Merbok...nampak nya sudah ada jurus santau menyantau antara orang-orang kuat merbok... semuanya ini bermula dengan senarai nama calon2 bagi parlimen dan dun di Merbok...

Hangpa nak tau sapa calon merbok..nie dia...depa dah mai lunggok adik tokey arak san miguel mai kat Merbok....nah hangpa tengok la senarai calon-calon depa...
parlimen:- y.bhg.dato' mokhzani tun dr mahathir
dun tg.dawai:- ir romli ishak
dun bkt.selambau:- dgr kata subra...


Jadi kepadakawang-kawan kat MERBOK rasanya hangpa tau la kot nak cari peluru lagu mana

1 ulasan:

( . Y . ) berkata...

Pemimpin hendaklah berlaku adil apabila berhubung sesama manusia tanpa mengira warna kulit, paras rupa walaupun berlainan ugama.