Sabtu, 8 Mei 2010

Brahim Katak Hal Lagi...

oleh anakKedah

Ini dia manusia lidah bercabang yg memang mangkok hayun kerja dia... yang dia tahu cuma cucuk orang bagi orang bergaduh...oi berahim hang tak payah nak jadi jaguh laa hang memang katak busuk jaa bila bercakap...kalau bercakap hang lah memang hebat tapi hakikatnya entah apa2 jaa cakap hang tuu...hang mai perbohong org akai singgit boleh laa...

Nie yg hang dok kalut pasai ISTANA apahal...satgie kalau NIK AZIZ dok bercakap hangpa akan kata dia kacau urusan ISTANA..dan bila dia tak buat apa hang sedap mulut plak kata gagal tanggani krisis...masalag sekarang Isu Istana nie bukan isu pentadbiran ia berkaitan hal keluarga dan isu kesihatan tuanku...siapa yg lebih dekat...MB just boleh nasihat tetapi yg buat keputusan sudah tentu keluarga TUANKU....

Hang brahim oi tak payah dok kalut la pasai NIK AZIZ tuuu...hang pikiaq macamnana nak pertahankan kerusi Parlimen Pasir Mas tu masa PRU 13 nanti....sebab masa tu hang bukan ada sapa2 yg nak bagi hg bertanding dah seperti mana PAS bagi laluan dahulu....

dan satu lagi hang pikiaq pasai PERKASAM hang tu sudah laa....dah dok berjuang MELAYU BUMIPUTERA sangan nuu hang pie sekeh NOH OMAR yang bagi pinjaman TEKUN kat cina nuuu...dah rasa hebat sangat...tapi aku rasa hang nie berak kapoq jaa sebab masa HULU SELANGOR tempohari pon hang jilat kapoq jaa bercakap...last si KAMAL tu jugak hang kempennya....

http://2.bp.blogspot.com/_naaZXXey95E/S-SqEPW34GI/AAAAAAAADcY/Wh7VF7mzd7Q/s1600/2010-05-08_080133.jpg

Tiada ulasan: