Ahad, 16 Mei 2010

Dulu RM50juta Lu tolak.. Agak-agak Kini Tentu lebih lagi.. itu pasai lompat katak tuu...??

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgD8KOIE5RWGsGDtw_CuP0mxJuF8blScGJr573_CTfC3EdqSRQxVAvcSu9mgU2EpyDHpFa2h0IBzdTv8sZuf77htBBa_lkjD_7Se-OZbW4Hvb7XoFbzGQ-xHbByVJsGxQk928PJBhhivs8V/s1600/2010-05-16_133229.jpg
Nie aku nak sentuh plak bab LOMPATAN KATAK DI IPOH TIMOQ.. malas nak layan cerita UMCO dok meroyan kat kedah nie... bukan apa mamat Fauzi nie dulu bukan main gah siap buat pengakuan bersumpah kata Najib nak bagi kat dia RM50juta...tapi dia tak mau...tup tup mai semalam lompat...teman cuma nak tanya...dah RM50juta lu tolak tentu skrg nie lu dapat lebih RM50juta...jika tidak macamana boleh ada lompat katak...bab hilang kepercayaan ka firaun kecil kaa..itu semua MANGKAQ jaaa..alasan...

Sah la Najib yang suap

PKR cabang Ipoh Barat dibubarkan.

Aku percaya memang betoi berita ni. Inilah berita betoi yang pertama yang aku fikirkan hari ni. PKR cabagn Ipoh Barat dibubarkan. Dulu aku mati mati tak percaya Najib ada banyak duit nak suapkan orang PKR supaya belot pada Anwar. Walaupun banyak berita yang aku dengar termasuklah beberapa kenyataan bersumpah sebelum ini.

Sapa ketuanya? Ketua geng 488 ni adalah Fauzi Muda, yang dulu ni buat kenaytaan bersumpah kata Najib cuba meliwat dia dengan RM50 juta. Tapi kali ni lain cerita, dia tak bagitau dunia yang dia diliwat dengan RM dari Najib tapi aku percaya kenyataan bersumpah dulunya baru jadi hari ni.

Tahniah OKB...

Tiada ulasan: