Rabu, 30 Jun 2010

KATAK BAYAN BARU nak jadi hero hindi...

Aku seblum apa2 nak gelak dulu kat KATAK sekoq nie.. dia ingat hebat gilak bongkaq kisah zaid ibrahim jumpa RPK kat London... siap habaq kata ada bukti sahih... ok gelak dulu hah hah hah..

MP: Zaid tinggal di hotel sama dengan RPK
Ahli parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim mendakwa beliau mempunyai dokumen bagi membuktikan bahawa blogger Raja Petra Kamarudin dan penyelaras Pakatan Rakyat, Datuk Zaid Ibrahim menginap di hotel yang sama ketika berada di United Kingdom, tahun lalu.

"Saya mempunyai dokumen tempahan hotel mereka. Raja Petra membuat tempahan dari 1hingga 4 Oktober di Britannia Hotel di Manchester dan Zaid membuat tempahan di hotel yang sama dari 1 hingga 3 Oktober," katanya kepada wartawan di lobi parlimen hari ini.

Ahli parlimen PKR yang berpaling tadah Februari lalu dan mengisytiharkan dirinya wakil Bebas mempersoalkan perkara berkenaan dan meminta Suruhanjaya Pilihan Raya Malaysia (SPRM) meyiasat bagi menentukan kaitan kedua-dua mereka.


last hangpa tengo betapa gentleman nya zaid jawab apa yg KATAK tu dedahkan....gelak sekali lagi hah hah hah hah...........

Zaid: Jumpa Raja Petra tak salah
Penyelaras Pakatan Rakyat, Datuk Zaid Ibrahim membidas ahli parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim yang mempersoalkan pertemuannya dengan Raja Petra di Manchester pada tahun lalu dan menjadikannya isu di Dewan Rakyat hari ini.Dengan sinis, Zaid berkata sebagai wakil rakyat, Zahrain sepatutnya menimbulkan cadangan yang bernas mengenai dasar negara dan berani mengkritik keputusan kerajaan.

"Itulah tugas dan tanggungjawab yang sepatutnya dipikul oleh seorang Yang Berhormat. Lebih-lebih lagi kalau kita itu, wakil rakyat Bebas yang begitu di gemari oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

"Kenalah jaga standard supaya orang tak mengatakan kita ini budak suruhan semata mata, dan tidak ada modal bernas untuk diketengahkan dalam Dewan," kata Zaid dalam blognya.

alahai awat la mangkaq sangat YB KATAK sekoq nie...dedah la benda lain... masalah rakyat kat kawasan dia tu pon tak terdedah dah dok kalut kerja buat polis... dok ingat bila dedah benda tu org ingat dia hebat laa last jadi hampeh jaaa...

KATAK oh KATAK
Kenapa Panggil Hujan
kenapa Aku Tank panggil...
Najib Bayaq aku... Najib Bayaq Aku...


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

zaid terperangkap la tu,dah suloh lagi nyata,jawapan gedebe,