Isnin, 2 Mei 2011

tahniah kepada saf PIMPINAN PEMUDA PAS KEDAH.. buat kerja elok-elok noooo....

Alhamdulillah TAHNIAH kepada yang menang..

http://3.bp.blogspot.com/_AvBroHHIW4M/S-C7gOgYpNI/AAAAAAAACls/Muh19WOB9gg/s400/ahmad+ya.JPGhttp://2.bp.blogspot.com/-f7XUn8qJJRc/TbUZBTv1PxI/AAAAAAAAE1Q/bUNS2iw7KnQ/s400/setpol%2Bmb%2Bkedah.JPG

KETUA - UST AHMAD YAHAYA
TIMB KETUA - SANUSI MOHD NOOR
NAIB - YB IZZAT SHAUKI
EXCO - ROSLI AZMI, NASIR ZAKARIA, AZAM SAMAD, MOHAMAD ISMAIL, SALIM MAHMOOD, YUSOF AWANG, YUSRAN ADNAN, MASRI MURAD, HELMI KHALID, SAIFUL SYAZWAN.

Ini dia saff pimpinan PEMUDA KEDAH untuk sessi akan datang.. jadi kepada hangpa yg dah pegang amanah nie mudah2an tunaikanlah amanah yg dipikulkan ini...

kepada KETUA & TIMBALAN KETUA kami berharap hangpa dua orang jangan laa buat kelaku macam sessi yang lepas... bukan apa nampal slow sangat pergerakan hangpa.. mengalahkan PEMUDA negeri lain.... selepas nie hangpa kena ingat hangpa mewakili anak muda... jadi hangpa kena tau sedalam2nya apa yg anak muda mahukan... depa bukan semua suka pie surau masjid tadah telinga dengaq kuliah jaayg dok pie layan merempit, lepak pasaraya, layan karoeke di kedai kaki lima dalam music box.. ini belambak lagi pemuda dok lepak sana.. itu belum lagi pie jalan-jalan di pantai merdeka.. taman jubli dan sewaktu dengannya...

Jadi apa hangpa buat untuk sessi lepas..kena ingat semua tuu amanah hangpa sebab hangpa snaggup galas jawatan tersebut. Kepada SETPOL contohnya.. anak muda skrg belambak dok lepak facebook... tapi hang haram pon tak aktif dalam facebook....nak cari gambaq sekeping pon tak dak... tu belum lagi org tembak hang tanya hang buat apa kerja jadi SETPOL MB.... sedangkan SETPOL MB Selangor yg awek tu lagi orang kenai dari hang nak habaq bagi SETPOL oi....

kepada KETUA kita tak dapat nafikan beliau seorang guru agama jadi beliau kenalah jaga tatasusila dia sebagai guru tapi hangpa keliling kelalng dia kena la pandai tackle isu dan bawa masuk majlis.... jadi kena laa betoi2 berjiwa pemuda...

Dan nie aku nak masuk pasai pemilihan semalam.. jika betoi apa yg aku dengaq nie nampaknya malanglaaaa apa yg dok ada sebab budaya UMNO hangpa dah bawa dalam PAS... lobi, sms, Ugut Perwakilan kata kalau tak angkat org dekat MB nanti tergugat kerajaan negeri.... nie apa dia nie POLITIK anak haram bejadah apa yg cuba hangpa nak mainkan.... ingat hangpa bernaung di bawah panji PAS... berduyun ahli jemaah di bawah sedang bagi harapan menggunung tapi jika macam nie kelaku hangpa macamana rasa mereka bila dijaja cerita sebegini...

Nampaknya kaedah PENCALONAN GUNA BORANG rasanya kita kena hapuskan dah sebab ianya mengakibatkan ada golongan yg akan ambil kesempatan dimana bila nama dicalonkan maka akan ada tindakan susulan dari golongan satu lagi untuk attact calon yg di naikan namanya.. maka berlegarlah teknik2 tadi untuk manfikan hak calon yg di calonkan tersebut... kita laksanakan kaedah angkat tangan dan calonkan diwaktu mesyuarat sahaja tak payah dok main hantaq-hantaq nama pergi ke JawatanKuasa kerana ini akan mengakibatkan benda spt tadi akan terjadi....ada tempoh berkempen...selepas ini takpayah..kita main calon saya calonkan A dan seorang penyokong setuju...lepas tu cadang pulak si B...sampai cadangan ditutup.... bila dah tutup terus buat PENGUNDIAN... sapa angkat tangan terbanyak dia menang... jadi takdan laa nak hantaq SMS kaa BUAT PERJUMPAAN kaa....sebab masa kempen dah tak dak.... sebenaqnya semua tak akan ada kalau kita betoi2 menghayati ajaran ISLAM dan faham gerak kerja kita....gerak kerja jemaah nie bukan hanya di bibir tapi perbuatan kita kena ada..kalau setakad manis dimulut rakyat akan nampak dan beza semua tuuu....

hangpa jangan ingat kami tak tau semua nie....sekarang bukan zaman dulu lagi dimana medium maklumat terbatas.. skrg hangpa dok indon ka filipin ka thailand kaa rakyat boleh tahu punya...susah mau sembunyi...jadi pandai2 laa bawak diri.....

dan hangpa kena ingat apa yg aku katakan nie adalah sekadar teguran dan untuk nak bagi elok lagi jemaah kita... dan pada pihak yg terpilih hangpa buatlah kerja bagi elok dan jangan laa dok buat kelaku lagi seperti sessi yg lepas....

Note : kami dah ternampak satu facebook kepunyaan MB KEDAH... jika ianya betoi MB punya jadi mintak laa setiap hari ada updatenya.. rakyat kehausan maklumat dan nak menatap wajah MB kita setiap hari...jangan sekadar mengharapkan SINAR HARIAN sahaja... gunakan fb MB tu untuk di beritahu xtvt MB, Wajah2 xklusif MB yg tak ada di surat habaq.... pemuda nak tau semua tuuu...

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hang la babi anak haram jadah sebenaqnya subihi oiii...sekali dengan bos hang piduih tu...dia yang melobi gila-gila...nampak tak leh pi dengan ust ahmad yahya...dia kona buat cerita lain pulak! Apa punya turrr...mana hang ngan piduih duduk, semua ada masalah...jadi jadi laaa wei.

Tanpa Nama berkata...

hang la babi anak haram jadah sebenaqnya subihi oiii...sekali dengan bos hang piduih tu...dia yang melobi gila-gila...nampak tak leh pi dengan ust ahmad yahya...dia kona buat cerita lain pulak! Apa punya turrr...mana hang ngan piduih duduk, semua ada masalah...jadi jadi laaa wei.

AnakKedah007 berkata...

Assalamualaikum sahabat,

nie nak tanya sebentaq...
subihi mana pulak yang anta dok maki nie,
macam nie ka orang PAS main maki2 camtu..
untuk makluman wa tarak kesah apa lu cakapkan tuuu....
wa tarak kenai itu mamat subihi... lantak la dia sapa... yg wa aimmm sekarang ketua pemuda dan setpol...

lantak hangpa laa nak kata gua sapa.. janji apa yg gua cakap ianya betoi atau tidak... biar audion yang menentukannya..

siapa makan cabai biaq dia yg rasa pedasnya.... untuk pengetahuan hangpa... buat kerja elok-elok.... amanah rakyat tanggung elok-elok.. tok sah buat perangai UMNO.... ulang perangai UMNO.....

bila dah menang nie maka hangpa lakukan yg terbaik..... jika dah nama SETPOL tuu buat la cara SETPOL... buat spt sebelum nak election pemuda yg lepas... hari2 keluar sinar... itu yg the best...dan satu lagik jika boleh timbul2 lah selalu kat fb tuuuu... dan bawa sama MB kedah ke alam maya fb... cth hari nie ada prog kat YAN sampai sapa pon tak tau....

ambik la gambaq sekeping dua MB pegang cangkol ka..pegang penyapu kaa boh dalam fb supaya rakyat dapat menatap wajah MB kesayangan depa....

benda nie pon nak kena ajaq kaaa...tak reti nak buat apa dgn fb cuba hang pie belek fb Tok Guru Nik Aziz mcmana dia dok update hari2.... belajaq laa... kat alam fb tuuu berpuloh ribu pemuda dan rakyat jelata dok online nya....

kalau hang takdan nak buat arahkan penerangan handle fb MB tuuu hangkan SETPOL yg ada kuasa....