Sabtu, 17 November 2012

Macam nie dinamakan PEMIMPIN WASATIYAH.. dok pakat cium tangan laki orang buat apa nie..??

 

 Biarkan Gambar Berbicara.. Malas nak komen satgie depa kata orang yang tak sekolah agama nie

pandai-pandai pulak dok komen mereka yg ngaji sekolah agama tinggi pulak tuu...


4 ulasan:

maie1958 berkata...

melayu bodoh dan sesat kerana puak2 malaun ni lah?????

Tanpa Nama berkata...

anak aku ngaji kafa pun tau halal haram..aduyai..kemon la ustazah..fulus al dunya punya pasal..apa pun x boleh..

Sedaka Mari berkata...

Koi mengaji dah berjawatan tinggi tiba2 turun ke pangkat DAYUS..

Tanpa Nama berkata...


Kalau kutuk org pun, u boleh baca dan tulis jawi ke..sebab org yg boleh kedua2nya akan boleh baca quraan. Sedar diri dulu.