Khamis, 11 Februari 2010

Apa Lu Melalut Nie Zahrain.. jawab dulu pasal Kompeni RM2 yang Guan Eng katakan nie..!!

Assalamualaikum... aku ada buka MstarOnline tadi lepas tu aku ada terbaca satu artikal di KedahLanie pasal penjelasan Lim Guan Eng pasai pa ada krisis dengan Si ZAHRAIN nie... ianya bermula dengan isu Kompeni RM2 nak ambik tender menyelengara padang golf kat penang... benda nie aku dengaq dalam ceramah yg telah disertakan tuuu... pada aku sekarang nie mamat nie tak yah la dok bising pasal apa dia kena pecat ke apa ka tapi jawab dulu betoi ka apa yang dikatakan oleh Lim Guan Eng tuuu... yang dok meraban merata tu apahal....

Pada aku patut la lu bising bagai nak berak kapoq sebab kontrak tak dapat... jadi sekarang luuu jawab dulu adakah Lim Guan Eng FITNAH lu atau TIDAK ini isu sebenaqnya....

Pasal lu kena pecat nasib laa itu dah kira adat laa sapa suruh lu nak bedal kontrak dgn guna jalan KABEL... sekarang jawab jangan tak jawab...tak payah dok kona sana kona sini....

"Guan Eng Pecat Saya Sebagai Pengerusi GLC Negeri" - Zahrain

PETALING JAYA Ahli Parlimen PKR, Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim mendakwa beliau telah dipecat oleh Lim Guan Eng sebagai pengerusi sebuah GLC milik kerajaan negeri kerana telah melakukan kritikan terbuka ke atas ketua menteri Pulau Pinang itu.



ini video penjelasan tersebut diambil dari
:: TVceramah ::

Tiada ulasan: