Khamis, 4 Februari 2010

Kenapakah Kisah Juboq Yang menjadi tajuk Utama Surat Habaq Pencacai..???

Oleh AnakKedah007






KISAH PUNGKOQ JADI TAJUK UTAMA SURAT HABAQ PENCACAI...

Eishhhh Pada agak aku laa kes liwat anwar nie target utama mereka just nak siarkan penglipurlara dalam mahkamah tu kat surat habaq ja kot... jika dilihat pada hari pertama apa yg diceritakan oleh saiful tu yg di highlight kan oleh surat2 habaq balaci nie...

Mungkin atas sebab-sebab inilah peguam anwar mintak kes nie di bicarakan secara tertutup.. bukan apa ini yg dikeluarkan dah dipaparkan cuma hujah dah kata-kata saiful sahaja jadi biarkanlah dia nak cakap apa pon...sedangkan apa yg di ucapkan tu belum lagi dibuktikan betul atau salah... TETAPI surat habaq dah highlightkan besaq2 dok tajuk depan umpama apa yg dikatakan itu dah berlaku...

Seandainya yang dipaparkan tu sama berat kedua belah pihak tidak mengapa tetapi cerita2 si Saiful sahaja diperbesakan..dimana cerita hujah2 peguam anwar..tak nampak pon... seperti macamana ayaq mani ada dalam juboq sampai 2 hari..tak berak ka mamat tuu...dan macamana boleh ada kata juboq dia kena paku berkali-kali tetapi 4 doktor mengesahkan tak ada tusukan benda keras pon dalam juboq dia... benda nie tak dipaparkan pon dalam surat habaq...

Target utama dilihat adalah untuk menjatuhkan maruah anwar nie serendah-rendah mertabatnya... dah lihatlah dunia betapa hinanya si anwar yang hangpa puja-puja nie...

Maka strategi ini akan berjaya untuk meyakinkan akan penyokong2 totok BN/UMNO bahawa si anwar nie lah seorang kaki liwat tak caya cuba baca surat habaq Utusan Meloya tuu...penyokong totok nie adalah yg terima bulat-bulat ja apa yg Surat Habaq & TV suapkan... Golongan2 inilah yang akan terus memberikan sokongan padu kepada BN/UMNO sebab depa percaya apa yg dibaca dan di tonton itu...

Jadi pada aku baiklah perbicaraan ini dilakukan secara tertutup semoga tak lagi keluaq cerita2 yg mengarut kat surat habaq dan TV yg dok ada bawah kawalan regim BN/UMNO nie... hangpa bicaralah sepanjang mana pon...kami nak tau siapa salah dan benaq jaa.. tak payah la dok cerita juboq hang juboq aku kat org ramai..masing2 dah ada juboq sendiri dah hangpa kelebek la puas2nya...

1 ulasan:

AzamDean berkata...

hahaha umno memng suke jubo2 ni.,.. hahaha macam tak penah tengok kalau diorang tengah kempen..mesti dak2 umno suke buat aksi ala2 liwat dan gay.. kesian aku.. hahahaha