Sabtu, 27 Februari 2010

PAS Kedah @ K'jaan Kedah Lena.. Bukan Aku Kata Tapi Kawan Aku Kata..Samalaa Macam Aku Kata...

oleh AnakKedah

Alaa kira sama laa apa yg kawan aku kata nie.. dah berbuih dah aku dok kata bab nie...tapi entah apa pon tak nampak.. bukan kata WIFI.. blog & laman web yang dok ada tu pon macam hidup segan mati tak mau.... cuba tengok laman web wartakedah.com entahh laa nak kata tak segak satgie terasa laa pulak.. tapi baik aku cakap terus terang laa..huduh wekkk... dan ini plak laman web PAS KEDAH.. http://kedah.pas.org.my sama jugak... macam tak ada orang yang terra langsung bab IT kat Kedah nie... malu aku dengan SELANGOR dan PENANG.. pada aku benda nie tak gerak sebab orang yg pegang potfolio nie bukan bidang dia itu yg jadik macam nie.... bila dan website PAS KEDAH pon dah jadi kuboq mati sudah tentulah yg ada kat laman web negeri pon macam lek leh jeee...

Nie belom sembang lagi MB ada facebook kaa MB ada laman web sendiri kaa... tok sah dok sembang laa buat nyakit hati jaa... lantak laa biaq rakyat layan baca UTUSAN.. BERITA.. tengok RTM TV3 mungkin isu2 semasa yg dipaparkan tu betoi semua jadi layan situ laa.. betoi la tu tak reti perintah sampai AYAQ pon dah tak ada... kering sana kontang sini... agaknya lee...

entah laaa aku dah berbuih dah dok cakap bab nie kat blog aku nie..tapi hampeh rasanya...

Syabas UMNO, PAS Kedah dok tidoq lagi


Sebelum susah payah mendapat kerajaan, terlalu banyak idea PAS.

Pulau Pinang sudah lama adakan wi-fi dikebanyakkan tempat di negeri itu. Guan Eng dibanding dengan Azizan Razak, jauh bezanya.

Ada orang kata jika Hadi Awang di Terengganu dulu, 'seroma' Abdullah Badawi, maka Azizan Razak adalah seroma tetapi di Kedah.

Jika ada tingkat empat di Putra Jaya, ada pula tingkat dua di Wisma Darul Aman. Bezanya, budak-budak tingkat empat tu hyperactive, budak-budak tingkat dua ni 'mengeser'.

Patutlah ada yang habaq, nak jumpa Azizan pun, terketak-ketak macam nak tercabut kepala lutut.

Ni bukan zaman Hitler la..

Maka tak heranlah apabila Shahanim mahu Puteri terjaui blog dan Bashah sudah adakan wi-fi di Bahagian Alor Setar.

MB, Exco dan budak-budak tingkat dua dok ...


Terima Kasih Pakatan Rakyat-Penang dah mula dpt WiFi free!
Blogger Kedah bila nak berjumpa
Shahanim mahu Puteri menerajui blog
Sampai Bila Pimpinan PAS Nak Memusuhi Blogger?

Tiada ulasan: